Doktor ve Uzmanlarımıza Soru Sorun
 
E&Y, 07.09.2012
Soru #19821

Merhaba hocam. Yaklaşık bir sene önce kasıklarımda ağrı başladı, doktora gittim. Ultrason çektiler hafif şekilde idrar yolu enfeksiyonu varmış. Leamoklavin antibiyotik verdiler, onu kullan kontrole gel denildi, onu kullandım ama ağrılarım penisimin içinde ve testislerimde devam etmeye başladı. Daha sonra başka bir hastaneye gittim, aynı şekilde idrar testi yaptırdım ve iki defa ultrason çektiler ama herhangi bir bulguya rastlanamadı. İki gün sonrasını renkli film için gün verdiler ama o filmin sonucunda temiz, idrar yolların ve böbreklerin temiz dediler ağrılarım içinde sıcak suya oturmamı istediler, yaptım ama geçmedi. O günden beri penisimin içinde sürekli yanma oluyor. Bazen şiddetli bazen hafif ama sürekli ağrı var. Arada sırada testislerime doğru iniyor bu ağrı ama beni korkutan bir durum var bir, iki günden beri penisimi sıktığımda ucunda kanama oluyor, bunun bunun nedeni ne olabilir? Teşekkürler.
Haftanın en aktifleri
Prof.Dr. İSMAİL ÇEPNİ
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Cevap Sayısı: 124
Prof.Dr. Tansu Küçük
Kadın Hastalıkları ve Doğum
Cevap Sayısı: 1423
Dyt. Melis Torluoğlu
Beslenme ve Diyet
Cevap Sayısı: 25